

Günümüzde işletmelerin dijital dönüşüm projeleriyle rekabet koşullarına uyum sağlamaları gerekiyor. Dijital dönüşüm, yazılım altyapılarının yenilenmesi ve iş süreçlerinin dijital olarak yeniden düzenlenmesini içeriyor. İşletmeler büyük veri, çevik yönetim ve dijitalleşmeye odaklandıkça, yazılım ihtiyaçları artıyor. Paket programlarının sabit yapıları ve entegrasyon süreçlerinin zorluğu nedeniyle, işletmeler özel yazılımlar geliştirmeyi tercih ediyor. No Code ve Low Code platformlar, daha az kodlama ile yazılım geliştirme imkanı sunarak bu süreci kolaylaştırıyor. Xpoda, işletmelerin ihityaç duyduğu dijital dönüşüm projeleri kod yazmadan geliştirmelerine imkan tanır. Xpoda platformu ile sınırlara takılmadan, hızlı ve esnek bir şekilde kurumsal iş uygulamalarınızı geliştirip dijital dönüşümünüzü hızlandırabilirsiniz.
Yazılımlarımız

Lojistik Uçuş Yazılımı
Lojistik uçuş formu, uçuş yönetimlerinde kolaylık sağlar.
İzin Talep Yönetimi
İzin Talep Yönetimi izin yönetimini kolaylaştırır, çalışan memnuniyetini artırır ve insan kaynakları süreçlerini optimize eder. İzin yönetiminin dijital devrimine katılın ve işletmenizi bir adım öne taşıyın. İzin Talep Yönetimi ile daha verimli, daha şeffaf ve daha mutlu bir çalışma ortamı yaratın.





Dijikolay CRM
CRM uygulaması, müşterileriniz ile satış öncesi ve satış sürecinde tüm fırsatları, teklifleri, satışları, aktiviteleri rahat yönetmenizi sağlayan uygulamadır. Şirketinizin kurumsal hafızasının oluşması, müşteri memnuniyetinin, sadakatinin arttırılması, satış görüşmelerinin planlaması, kayıt altına alınması, personel ciro hedefi ve gerçekleşen takibini yönetmenizi sağlamaktadır.




Masraf Yönetimi
Personellerinizin masraf formları için sorun yaşamaktan kurtulun, hızlı bir şekilde sisteme yüklenen masrafları kontrol edip onaylayın. Masraf tutarlarınızı Dashboard üzerinden raporlayın.


Teknik Servis Yönetimi
Hangi firmada hangi ürünüz var? Garanti süresi doldu mu? Eski servis kayıtlarına nasıl ulaşabilirim? Bir önceki serviste hangi işlemler yapıldı? Bu sorularınızın cevabı artık tek panelde hazır! Müşterilerinizi ve ürünlerinizi tanımlayın. Servis taleplerini ve durumlarınızı yönetin.
Servis yönetimi artık çok kolay!
Satın Alma Yönetimi
Xpoda ile satın alma süreçlerinizi dijitalleştirin. Personellerinizin oluşturduğu satın alma taleplerini onay akışı ile yönetin. Satın alma sorumlunuz tüm talepleri tek bir ekran üzerinden yönetsin.
Artık tüm süreci raporlayabilirsiniz!


Görev Yönetimi
Personelinizin görev takibinde yaşadığınız karmaşadan kurtulun. Görevlendirme ve göreve ait aktivite işlemlerinizi gerçekleştirin. Görevlerinizin durumlarını kanban rapor ekranında sürükleyerek kolay bir şekilde güncelleyin.
Görevlerinizi kolayca yönetin!
Envanter Yönetimi
Envanterinizi takip edin. Tablolar oluşturun ve verilerinizi listeleyin. Oluşturulmuş hazır uygulamaları kullanarak datalarınızı daha hızlı bir şekilde yerleştirin.

